Usch :O

Usch vilket dåligt väder det har varit idag :O
När jag slutade vid två så spö regnade det ute så jag åkte till stallet och tog in Lambada och Sputtnick och la på dom fleece täcke och gav dom lite hö, så mockade jag och fixade maten sen red jag Lambada på banan i hoppsadel, det gick bra men hon var lite seg men hon gillar inte att vara ute när det regnar, sen red jag Sputtnick, jag travade bara lite i skogen och jobbade med att han skulle gå lågt med huvudet så att han inte "knycklar" ihop sig och det gick bra han lyssnade bra och gick lågt med huvudet.
Imorgon ska jag till stallet och släppa ut hästarna !

Kommentarer
Postat av: frida

sv; dom e snygga! ;)

2011-07-14 @ 21:35:12
URL: http://juniorhoppryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0