Hoppningen :D

Kan bara säga Jag Har Världens Finaste Ponny !
Wilma kunde inte fota för att hon hade bihålsinflammation :/
Men mamma hjälpte mig och det gick verkligen jätte jätte bra, Jag hoppade en oxer vid långsidan sen ett räcke snett i genom och sen ett räcke med sverigeflaggan under på andra långsidan.
Hon hoppade sjukt bra, när hon kom i korsgalopp och kom för nära så hoppade hon ändå hon ställde verkligen upp :D
Hon tyckte att det var super kul och hade öronen frammåt hela tiden.
Jag hoppade lite bana på dom hindrerna och lite omhoppning och jag är super STOLT över min älskling.
Vi hoppade 80 cm som är Lc för mig och Lambada.
Nästa gång jag ska hoppa blir nog nästa Måndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0