:D

Lambada gick verligen super bra idag, jag red ju på fältet i klänning, Julia fotade så bilder kommer i morgon eller denna veckan. Hon var jätte mjuk och fin i munnen och lyssnade på mig, ökningarna blev jätte bra, fast det var svårt att sitta kvar, för jag red ju barbacka :)
Min fina ponny är helt UNDERBAR!
Jag älskar henne så otroligt mycket och vi kommer aldrig att SKILJAS.
Sputtnick red jag ut med Frida och jag joggade lite på slingan :) Han var jätte duktig söta lilla sputte :)

Nu ska jag bara slappa och titta på tv.

Bloggar mer i morgon, det suger att jag inte har några bilder att ladda upp :(.




Kommentarer
Postat av: Julia Persson

HAHAHA Hanna hon heter Frida :P hahahaa <33333

2011-07-20 @ 20:38:12
URL: http://poeticannie.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Sv; Jag saknar alla också, något enormt! Vi får köra på midsommar nästa år också, så att gänget är samlat igen! ♥

Naww, men kolla bara på dig och Lambada: Som skapta för varandra! :) ♥

2011-07-20 @ 20:43:03
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0